הטיול המושלם שלכם במרחק קליק אחד

מוזיאון הפראדו

אחד המוזיאונים החשובים ביותר בעולם! המוזיאון מציג עשרות אלפי יצירות אמנות שביניהן תוכלו להתפאר מיצירותיהם של גדולי האמנים הספרדים כמו ולאסקז וגויה או להתענג על אמנים אירופאים אחרים כמו טיציאן, רובנס, רמברנט, רפאל, בוש ועוד טובים וגדולים. מיד לאחר הכניסה ניתן לקבל את מפת המוזיאון עליה מופיעות כ-50 יצירות שמומלץ לראות בזמן הביקור במוזיאון. כל יום בשעתיים האחרונות המוזיאון פתוח בחינם לכולם, קחו בחשבון שיש תור ארוך בכניסה ומומלץ להגיע כחצי שעה לפני כדי להיכנס בשעה סבירה למוזיאון.

פארק הרטירו

ללא ספק אחד המקומות שאתם פשוט חייבים לבקר בו. פארק הרטירו זו הריאה הירוקה של העיר ומומלץ לתכנן את הביקור בפארק ליום שבת או ראשון אז מגיעים כל המקומיים עם משפחותיהם והפארק תוסס ומלא פעילות. כדי לראות את כל המונומנטים והאתרים היפים של הפארק מומלץ לשכור אופניים או קורקינט, לעשות סיור על סגווי, או לשכור שירותי ריקשה עם מדריך שפשוט יקח אתכם לכל האתרים, יתן לכם הסבר קצר ואפילו יצלם אתכם.

כיכר מאיור

גם לכיכר זו מומלץ להגיע פעם אחת במהלך היום ופעם נוספת בשעות הערב כדי ליהנות מהאווירה המיוחדת שיש בה. כיכר מאיור זה אחד המקומות היותר תיירותיים במדריד ולכן אנחנו ממליצים שלא לאכול במסעדות שבכיכר. אם אתם רוצים לשבת לספוג אוירה באחת הטראסות אז תזמינו לכם כוס משקה בכיף רק קחו בחשבון שהמחיר יהיה בהתאם….

כיכר סול

המרכז הרשמי של מדריד – כיכר סול. זה המקום ממנו הכל מתחיל. מהכיכר הזו תוכלו להגיע כמעט לכל מקום בעיר. לכיכר סול מומלץ להגיע בשעות הבוקר אבל גם בשעות הלילה. זה המקום בו נפגשים חברים, משפחות או מטיילים כדי לצאת ולבלות. בכיכר סול תוכלו לראות מספר מונומנטים כמו הפסל של המלך קרלוס השלישי, פסל הדוב עם העץ ואיך לא, נקודת ק”מ האפס החשובה. 

 

ארמון המלך

אמנם המלך כבר לא חי פה אבל אתם יכולים לבקר אצלו בארמון ולטייל בין החדרים אשר שימשו את המלכים, תוכלו לראות את חדר האוכל שלהם, את כס המלכות המפואר, את אוסף הסטרדיבאריוס המכובד שלהם ועוד. אם אתם מבקרים בארמון עם ילדים אל תשכחו לבקר גם בנשקייה שם תוכלו לראות את כל החרבות והמגינים אשר שימשו את המלכים כשיצאו למלחמות.

הסנטיאגו ברנבאו

אצטדיון הבית של קבוצת הכדורגל המקומית ריאל מדריד. שימו לב לשעות הפתיחה המיוחדות שלהם בימים של משחק או אירועים אחרים. הסיור הוא סיור עצמאי ומעביר אתכם בין החדרים השונים. כחלק מהסיור במוזיאון תוכלו לראות את היציעים השונים, חדרי ההלבשה של השחקנים, הגביעים בהם זכתה הקבוצה, תוכלו לבקר באולם התקשורת ואפילו לגעת בדשא. את הסיור מסיימים, איך לא, בחנות הרשמית של הקבוצה. אורך הסיור הוא כשעתיים עד שלוש, תלוי כמה אתם בענייני הכדורגל.

מוזיאון הריינה סופיה

המבנה אשר שימש בעבר כבית חולים, הפך בשנת 1992 למוזיאון לאמנות מודרנית וכיום נחשב לאחד המובילים בעולם בתחום. המוזיאון מרתק למי שאוהב אמנות מודרנית אך גם מי שלא, בוודאי ישמח לראות יצירות מפורסמות של אמנים כמו סלבדור דאלי, פיקאסו, חואן מירו ועוד. גם אם אתם פחות בעניין ולא ממש בא לכם לשרוף כמה שעות במוזיאון, לפחות תיכנסו לראות את הגרניקה של פיקאסו

כיכר הסיבלס

כיכר, מזרקה או פסל. תקראו לה איך שאתם רוצים, הסיבלס היא אחת הכיכרות היותר מרשימות במדריד. הכיכר עוצבה על ידי הארטכיטקט ונטורה רודריגז והוצבה בכיכר במאה ה-18 כחלק מפרוייקט שיפור פני העיר. הסיבלס, ידועה גם כאלת הכדורגל ונבחרה על ידי נבחרת ספרד וריאל מדריד כמקום לחגיגות של נצחונות חשובים. הסיבלס חשובה מאוד למדריד ומקדמת פניו של כל תייר הנכנס לעיר וניתן אפילו למצוא במדריד בירה מקומית הקרויה על שמה

שוק הפשפשים EL RASTRO

הלוא הוא שוק הפשפשים של מדריד. השוק פועל בימי ראשון וחגים בלבד מהשעה 9 בבוקר ועד השעה 14 בצהריים. בעבר השוק היה לקנייה ומכירה של חפצים משומשים וענתיקות למיניהן אך כיום השוק פונה לתייר הממוצע ופחות אותנטי. בשוק תוכלו למצוא ענתיקות, מזכרות ועבודות יד של מקומיים בין שאר הדברים. אם אתם מבקרים בשוק, קחו בחשבון שבדרך כלל צפוף שם ועמוס תיירים והיזהרו עם החפצים שלכם, הכייסים חוגגים שם.

 

מוזיאון טיסן בורנמיטסה

מדובר באוסף פרטי השייך למשפחת טיסן בורנמיטסה. במוזיאון זה תוכלו להנות מאוסף של כ-1000 יצירות אשר נאספו בקפידה על ידי אותה המשפחה לאורך 7 דורות. אל גרקו, ואן גוך, פיקאסו, סזאן, דירר, רובנס, קאראוואג’יו, גויה, חואן גריס אלה רק חלק מהאמנים מהם תוכלו ליהנות בביקור במוזיאון זה.

 

רחוב הגראן וייה

ללא ספק הרחוב הכי עמוס בבירה הספרדית. על הרחוב תמצא מכל טוב, בין אם זה חנויות או מסעדות לרוב. החנות הגדולה בעולם של פריימארק נמצא על רחוב זה וכמובן שצמוד אליה נמצאות חנויות חשובות אחרות כמו זארה, מנגו, לפטיס ועוד…

 

שוק האוכל סאן מיגל

עליו נוציא סרטון בנפרד בהמשך מכיוון ומדובר באתר חשוב מאוד וחשוב לדעת מה כדאי לטעום ומה פחות. שוק האוכל התחיל כשוק לכל דבר אבל עם השנים הוא הפך לשוק מקורה, שיקי ומעוצב, נקי ומצוחצח שפשוט תענוג לשוטט בו ולטעום מכל טוב. ביקור חובה גם אם אתם אוכלים כשר בלבד עדיין תוכלו ליהנות מהמראות והאסתטיות בה מציגים את המנות

 

לטיול מושלם מומלץ להצטרף לסיור "המיטב של מדריד"

זה מה שאומרים עלינו המטיילים

זאת הפעם השנייה שאני מזמינה סיור עם הדר וזה אומר הכל😃 יצרתם קשר במהירות וכל תהליך ההזמנה היה מהיר ויעיל. הדר נהדרת, אין דרך יותר טובה לתאר כמה נהננו והחכמנו, במיוחד הילדים שהיו קשובים אליה
אלישבע
אוקטובר 2019
מאוד שמחה בבחירה שעשיתי. אתן צוות נפלא. הפכתן את חווית מדריד למרתקת ומענינת. בעיקר בגלל הידע הרב והדרך בה אתן מספרות את הדברים. תודה על הליווי ועל המענה המיידי לכל שאלה.
שרי
אוקטובר 2019

רגוניס טורס, מדריד - לטייל בסטייל

%d בלוגרים אהבו את זה: